5db2cd7deb1259906117448268669f7

Cisterna d'acqua di cuntrollu di a macchina di pruduzzione di farina di pesce

Descrizione breve:

1.With filatore internu, per assicurà l'acqua di cuntrollu pulita senza brutta, cusì evite micca bluccà u pipeline d'acqua.
2.It hè cumplettamente Stainless Steel.
3.Model: KX 430

Detail di u produttu

Tags di u produttu

principiu di travagliu

U tank d'acqua di cuntrollu hè a facilità di supportu di a Centrifuga DHZ430. Hè adupratu per furnisce l'acqua di cuntrollu pulita per centrifugà in pressione stabile, per assicurà a centrifugazione regularmente apre u pistone per scaricate u fangu durante a separazione. Siccomu u passaghju per l'acqua di cuntrollu hè strettu, l'acqua di cuntrollu deve esse pulita, senza terra, per evità di bluccà u burato. Perchè se u pirtusu hè bloccu, u pistone ùn pò micca travaglià nurmale, questu significa chì a centrifuga ùn pò micca separà l'oliu di pisci. Hè cumplettamente in acciaio inox.

Struttura

Sistema di riscaldamentu è tanki (3)

Innò.

Descrizzione

Innò.

Descrizzione

1.

Sotano

6.

Copertina superiore

2.

Pipa di alimentazione d'acqua

7.

Valvula di overflow

3.

Tubu di uscita di fanghi

8.

Valvula di ritornu

4.

Corpu di cisterna

9.

Pompa di cuntrollu

5.

Unità di manicu di copertura superiore

U tank d'acqua di cuntrollu hè custituitu da u corpu di u cisterna, a pompa centrifuga multi-stadi è a valvula di drenu.

⑴. U tank hè una struttura rettangulare chjusa cumpleta cù una copertura superiore. L'acqua hè stock in u tank. Ci hè un filtro di spugna chì hè fissatuedin u mezu per assicurà l'acqua filtrata prima di entre in a centrifuga.

⑵. A pompa multi-stadi fissata fora di u corpu di u cisterna hè aduprata per furnisce l'acqua cù una certa pressione in a Centrifuga.

⑶. A valve di drenu fissatu à l'outlet di a pompa multi-stage hè utilizata per mantene a pressione di l'acqua di cuntrollu attornu à 0.25Mpa, per assicurà chì a Centrifuga si sludging nurmalmente.

Cullizzioni di stallazione

Sistema di riscaldamentu è tanki (4)


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi