5db2cd7deb1259906117448268669f7

Linea di Produzione di Farina di Pesce Frantumatore di pesci congelati

Breve descrizzione:

  • Sfracicà u pesciu congelatu in picculi pezzi, assicurendu chì l'effettu di cucina.
  • Ùn ci hè bisognu di temperatura nurmale micca ghjalata, alimentendu direttamente in Cucina dopu a sfracicatura, assicuratevi di a freschezza.
  • Abbinatu cù scatula di ingranaggi è lame forti, assicuranu u prucessu di frantumazione continuu, cù un longu tempu di serviziu.
  • Modu Normale: QJ1500 、 QJ / 2300

 

Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

U frantumatore Frozen-fish adotta cun riduttore di ingranaggi induriti per riduce a velocità di rotazione. L'ingranaggi di u riduttore di ingranaggi induriti sò fatti di acciai in lega à bassu carbonu ad alta resistenza carburizendu è stinzendu, cù u vantaghju di alta forza, alta precisione, bonu cuntattu, alta efficienza di trasmissione, operazione liscia, bassu rumore; picculu vulume, pesu leggeru, longa vita di serviziu, alta capacità di carica; faciule da smuntà è ispezionà, faciule da installà.

U frantumatore di pesce congelatu hà un design unicu è doppiu fustu.
U principiu di funziunamentu di u frantumatore di pesce congelatu à un fustu: U mutore cunduce a scatula di ingranaggi indurita, allora u fustu internu gira attraversu l'accoppiu, è e lame in lega di alta resistenza nantu à l'arbulu interagiscenu cù e lame fissi in lega ad alta resistenza, mirendu à u prucessu di frantumazione .

U principiu di funziunamentu di i doppii arburi frantumatori di pesci congelati: U mutore guida u riduttore di ingranaggi induriti, è poi guida l'arburu principale per girà attraversu l'accoppiatore. A causa di l'interazione di un coppiu di ingranaggi di maglia sincrona nantu à l'arburi principali è schiavi, i dui arburi producenu un muvimentu di rotazione relativu in direzzione opposta, mirendu à u prucessu di frantumazione di u frantumatore Frozen-fish.

Raccolta d'installazione

Frozen-fish crusher (2) Frozen-fish crusher (1)

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu