A causa di a particularità di l'industria di a pruduzzioni di farina di pisci, a deodorizazione hè sempre una parte essenziale in u prucessu di produzzione di farina di pisci. Nta l'ultimi anni, e lege è e regulazioni domestiche è internaziunali pertinenti per i requisiti ambientali di a produzzione industriale sò sempre più alti, facendu chì a deodorizazione di u vapore di i rifiuti riceve sempre più attenzione. Scopu à stu prublema, avemu sviluppatu un novu equipamentu deodorizante cuncintratu in l'industria di a farina di pesce - Ion Photocatalytic Purifier attraversu esperimenti ripetuti è migliuramentu basati nantu à è utilizendu a tecnulugia fotocatalitica UV più avanzata internaziunale è a tecnulugia di deodorizazione di ioni d'alta energia.
Stu equipamentu pò decompone in modu efficace i vapori di rifiuti chì cuntenenu sustanzi d'odori irritanti prudutti durante a pruduzzione di farina di pisci, in acqua incolore è inodore è CO2, in modu di ottene u scopu di deodorizazione è purificazione di vapore di rifiuti, è questu equipamentu hà i vantaghji di una alta efficienza di deodorizazione. bassi costi di mantenimentu è rendiment stabile cumparatu cù i metudi tradiziunali di deodorizazione. Hè principarmenti utilizatu per u trattamentu finali di u vapore di scarti di farina di pisci. U vapore di scarti entra in l'equipaggiu sottu à l'azzione di u Blower dopu à passà per uTorre deodoranteè Dehumidifier Filter, è hè infine scaricatu in l'atmosfera dopu a deodorizazione da questu equipamentu.
U so principiu di travagliu hè: u fasciu di luce ultraviolet d'alta energia in u prucessu di irradiazione per generà un gran numaru di elettroni liberi in l'aria. A maiò parte di sti elettroni sò ottenuti da l'ossigenu, furmendu l'ioni negativi di l'ossigenu (O3-) chì hè inestabile, è faciule per perde un elettroni è diventanu l'ossigenu attivu (ozone). L'ozonu hè un antioxidante avanzatu chì pò a descomposizione oxidativa di sustanzi organici è inorganici. I principali gasi odori cum'è l'idrogenu sulfuru è l'ammonia ponu reagisce cù l'ozonu. Sutta l'azzione di l'ozonu, sti gasi odori sò scomposti in picculi molécule da grande molécule finu à a mineralizazione. Dopu à u purificatore fotocataliticu di ioni, u vapore di scarti pò esse scaricatu direttamente in l'aria.