5db2cd7deb1259906117448268669f7

Pigliate à capisce a linea di produzzione di farina di pisci altamente specializata

Sistema di pruduzzione di farina di pisci

A fabbricazione di farina di pisci hè diventata una industria lucrativa in l'ultimi anni.A pruduzzione di farina di pisci necessita l'usu di tecnulugia di trasfurmazioni specializate è una varietà diequipaggiu di farina di pisci.U tagliu di pisci, a vapore di pisci, a pressa di pisci, l'asciugatura è u screening di a farina di pisci, l'imballazione di a farina di pisci è altre prucedure sò i cumpunenti primari di tutta a linea di produzzione di farina di pisci.

2020041314520135

Cosa hè a farina di pisci?

A farina di pisci hè un pruduttu chì hè pruduttu da u pesciu dopu chì e porzioni comestibili o micca cummercializabili sò state eliminate.U benefiziu di a farina di pisci hè chì pò esse aghjuntu à l'alimentazione di l'animali è hè altu in proteini.

Pruprietà nutrizionale di a farina di pisci

1. A farina di pisci ùn cuntene ingredienti sfida cum'è a cellulosa, chì hè sfida à digerirà.A farina di pisci hà un altu valore energeticu efficace, facendu simplice di incorpore cum'è materia prima in a formulazione di l'alimenti animali d'alta energia.
2. Vitamini B, particularmente vitamini B12 è B2, sò abbundanti in a farina di pisci.Inoltre, cuntene vitamini liposolubili cum'è vitamini A, D è E.
3. U calciu è u fosforu sò abbundanti in a farina di pisci, chì hà ancu un rapportu adattatu di i dui.Inoltre, u pezzu di pisci hà un livellu di seleniu assai altu di finu à 2 mg / kg.A farina di pisci hà ancu una alta concentrazione di iodu, zincu, ferru è seleniu è un livellu adattatu di arsenicu.

Cumu fà a farina di pisci?

taglio di pisci grossi —— cucina di pesca —— spremitura di pisci cotti —— essiccazione e vagliatura di farina di pisci —— imballaggio di farina di pisci è trasfurmazioni di l'oliu di pisci.

Passi di trasfurmazioni di ulinea di pruduzzioni di farina di pisci

Passu 1: tagliu di pisci

Se l'ingredienti sò chjuchi, pudete spedite à u cisterna di piscitrasportatore a vite orizzontale.In ogni casu, se u pesciu hè grande, deve esse tagliatu in picculi pezzi cù atrituratrice.

Passu 2: cucina di pisci

I pezzi di pisci triturati seranu mandati à amacchina di cottura di farina di pesce.I passi di coccia di pesci sò principalmente destinati à a cucina è a sterilizazione.

Passu 3: squeezing di pisci

Pressa a vite a macchina per farina di pescehè utilizatu per pressà rapidamente pezzi di pisci cotti fora di l'acqua è l'oliu di pisci.A pressa à vite pò separà pesci fini è residui di pesci da a bocca di scaricamentu di scorie è maximizà l'estrusione di l'oliu di pisci, l'acqua è altri beni.In l'attualità, i pesci fini è i rifiuti di pesci trasfurmati sò farina di pisci grossa è umida chì necessita più trasfurmazioni per diventà farina di pisci.Puderanu esse più trasfurmati per creà oliu di pisci è prudutti di proteini di pisci da a mistura d'oliu-acqua estratta.

Passu 4: Asciugatura di farina di pisci

U residuu di pesci spremitu hà sempre una certa quantità d'acqua.Dunque, duvemu aduprà asecca di farina di pisciper l'asciugatura rapida.

Passu 5: farina di pisci Sieve screening

A farina di pisci seccu hè stata screened cun amacchina di vagliatura di farina di pisciper pruduce farina di pisci di dimensioni uniformi.

Passu 6: imballaggio di farina di pisci

A farina di pisci finali pò esse imballata in un picculu imballaggio individuale attraversu amacchina di imballaggio di alta efficienza.

Vantaggi principali di una linea di pruduzzioni di farina di pisci

1 、 Altu gradu d'automatizazione.L'attrezzatura per a farina di pisci hà un altu gradu di currispondenza, è u prucessu di produzzione hè cumpletu.
2 、 Longa vita di l'equipaggiu di farina di pisci.L'equipaggiu usa materiali resistenti à a corrosione, chì estende assai a vita di serviziu di l'equipaggiu.
3 、 A farina di pisci hè di bona qualità.Sicondu u rapportu di compressione di cuncepimentu di varietà di pesci crudi, a macchina di struttura chjusa mantene a polvera luntanu da l'ambiente di travagliu.

L'applicazione di a farina di pisci

Fà alimentazione per l'animali, l'animali acquatici è l'animali carnivori.A farina di pisci pò esse usata per trasfurmà u porcu, u pollame, u vacche è altri mangimi d'animali, è hè ancu a materia prima principale di pesci d'animali acquatici, granchi, gamberetti è altre prutezione di l'alimentazione.Inoltre, a farina di pisci d'alta qualità hè spessu aghjuntu à a materia prima di l'alimentazione di l'animali carnivori.

Cumu trasportu a farina di pisci?

A pianta di trasfurmazioni di farina di pesci hà cunveyors à viti specializati, in diverse ligami, avemu stallatu diversi conveyors.Therefore, pò rializà l'arrangiamentu di u travagliu flexible in u prucessu di trasportu di materiale, è migliurà l'efficienza di produzzione di farina di pisci.

Cumu trattà cù u gasu residuu pruduciutu durante u prucessu di produzzione di farina di pisci?

U gas di scarico, u fumu è u polu industriale sò inevitabbilmente pruduciutu da a produzzione industriale. Perchè hè dannusu à l'aria è a salute di e persone, ùn pudemu micca scaricallu direttamente.
Umacchina di deodorizzazione di vapore di scartiin a pianta di trasfurmazioni di farina di pisci hè cuncepitu per risolve u prublema di emissioni di scarico. Hà ugello spray atomizzante, assicura l'acqua di rinfrescante circulante per cuntattà pienamente u vapore di scarti.Ottene prestazioni deodoranti evidenti.

Evaporatore di vapuri di scarti (5)


Tempu di post: 15-Sep-2022