5db2cd7deb1259906117448268669f7

A 11a Conferenza di l'Industria di l'Oliu di Pesci è di l'Oliu di Pesci Chine

L'8 d'aostu di u 2022, a 11a Conferenza di l'industria di a farina di pisci è di l'oliu di pisci in Cina hè stata cun successu in a municipalità di Hohehot. À a riunione, i delegati avianu scambii estensivi è approfonditi nantu à a produzzione glubale di farina di pisci è a situazione cummerciale, a produzzione domestica di farina di pisci. è e cundizioni di u mercatu, è l'impattu nantu à l'industria dopu chì u novu standard naziunale hè ghjuntu in vigore.
L'industria di a farina di pisci di a Cina hà iniziatu tardi, da e varietà di pesci di pesca offshore irregolari, è ancu di a tecnulugia di trasfurmazioni, l'equipaggiu di trasfurmazioni, a qualità di a farina di pisci hà una certa inestabilità, cusì chì a dumanda rigida di farina di pisci impurtata hè rinfurzata.In questu rispettu, l'aghjurnamentu di l'equipaggiu di trasfurmazioni di a farina di pisci è l'ottimisazione di u prucessu di produzzione sò diventati a direzzione principale di l'esplorazione è u sviluppu di l'industria domestica di farina di pisci in l'ultimi anni.
U ligame d'asciugatura in a trasfurmazioni di a farina di pisci hè un fattore impurtante chì afecta a so qualità.Se l'asciugatura tradiziunale à alta temperatura hè aduprata, hè faciule fà u dannu di a proteina in a farina di pisci, a riduzione di a digestibilità, a nostra cumpagnia Fish Meal.Essiccatore di tubi in bobinahà una grande zona di riscaldamentu, una bona prestazione di secca;bassu rumore, longa vita di serviziu;è cù una giacca di riscaldamentu, attraversu u sistema di drenaje, u condensatu in a giacca, utilizendu u calore in a caldaia, migliurà l'efficienza di a caldaia, riduce u cunsumu d'energia. À u listessu tempu, simu furnuti cùpressa a doppia vite macchina per farina di pesce, macchina di vagliatura di farina di pisciè altri equipaghji avanzati ponu assicurà a qualità di farina di pisci in tuttu u prucessu di produzzione di farina di pisci.
In una parolla, a farina di pisci cum'è una materia prima di l'alimentazione d'alta qualità di alta proteina, in l'industria di l'allevamentu.Accelerating u migliuramentu di a forza di farina di pisci in China vi effittivamenti alleviate u strettu equilibriu trà l'offerta è a dumanda di farina di pisci è a dependenza seria di l'impurtazioni, è guidà u sviluppu più sanu è stabile di a catena di l'industria di l'aquaculture.


Tempu di posta: 01-09-2022