5db2cd7deb1259906117448268669f7

Previsione di u prezzu di l'acciaiu per l'aostu 2021: scossa di i prezzi di ottimisazione di a struttura di l'offerta è di a dumanda da u latu forte

Questa emissione vede.
Tempu: 2021-8-1-2021-8-31
Parolle chjave: restrizioni di pruduzzione per riduce u gruppu di sconti di materie prime
Questa guida numerica.

● Revisione di u mercatu: i prezzi sò aumentati bruscamente per via di a spinta pusitiva da e restrizioni di pruduzzione.
● Analisi di l'offerta: L'offerta cuntinueghja à cuntrattassi, è l'inventariu passa da a crescita à a calata.
● Analisi di a dumanda: alta temperatura è impattu piovosu, e prestazioni di a dumanda sò debule.
● Analisi di i costi: a materia prima hè cascata in parte, u sustegnu di i costi s'hè indebulitu.

Analisi macro: una pulitica di crescita stabile ferma invariata è l'industria si sviluppa benigna.
Visione cumpleta: In lugliu, stimolatu da a rivisizione naziunale è e nutizie di restrizzione di a produzzione, i prezzi di l'acciaiu di a custruzzione naziunale anu inauguratu una tendenza di rimbalzu. Durante u periodu, macro-bona nutizia hè surtita spessu, a piena implementazione di u downgrade; u sentimentu speculativu s'hè riscaldatu di novu, u mercatu di i futuri s'arrizzò forte; sott'à l'aspettativa di una riduzzione di a pruduzzione, l'acciaierie tiranu spessu u prezzu di fabbrica. I prezzi di l'acciaiu sò aumentati in bassa stagione, più di ciò previstu, soprattuttu per via di a pulitica di riduzzione di a pruduzzione d'acciaiu grezzu in parechji lochi unu dopu l'altru, alcune imprese siderurgiche anu cuminciatu à riduce a pruduzzione, a pressione di furnimentu per calmà dopu à u mercatu di capitali per spinghje a onda. Tuttavia, inseme cù i prezzi continuanu à cresce, e prestazioni rigide di a dumanda in generale sò debule, in alta temperatura è in tempu piovosu, a custruzzione di prughjetti di ingegneria hè ostaculata, a rotazione di i terminali hè cascata significativamente rispettu à u mese scorsu. L'offerta è a dumanda tendenu à indebulisce in i dui sensi, è u nostru ghjudiziu u mese scorsu hè in fondu uguale, ma a cuntrazione di l'offerta hè stata infinitamente ingrandata da u mercatu di capitali, intensificendu a tensione in u mercatu spot. In generale, per tuttu u lugliu, a crescita era prevista, è u rolu di u capitale finanziariu era chjaramente dimustratu. Dopu à entra in Aostu, u schema di cuntrazzione bidirezionale di l'offerta è di a dumanda cambierà: da u latu di l'offerta, per via di u compitu severu di cumpressione di a produzzione, alcune zone continueranu à allargà a scala di e restrizioni di produzzione, a produzzione hè difficiule à rimbalzà; da u latu di a dumanda, cù u sollievu di u clima estremu, a dumanda ritardata hè prevista per recuperà. Dunque, predichemu chì in Aostu a custruzzione domestica di l'offerta è di a struttura di a dumanda serà ottimizata, i prezzi di l'acciaiu è l'inerzia di u spaziu ascendente. Tuttavia, cù l'aumentu di e restrizioni di produzzione, u recente minerale di ferru, rottami è altri prezzi di e materie prime sò calati in una certa misura, e siderurgie costanu u centru di gravità per spostassi, l'espansione di i profitti dopu u putere di restrizioni di produzione o indebulitu (l'acciaiu di u fornu elettricu ùn hè micca in e restrizioni amministrative di produzzione). Inoltre, alcuni prudutti d'acciaiu per l'adattazione di a politica di rimborsu fiscale riduceranu u numeru di esportazioni d'acciaiu in Cina, l'aumentu di a regulazione immubiliare, influenzerà u ritmu di liberazione di a dumanda downstream. -S'aspetta chì u prezzu di l'armatura di alta qualità in Shanghai in Agostu (basatu annantu à l'indice Xiben) sia in a gamma di 5.500-5.800 yuan / ton.

Revisione: I prezzi di l'acciaiu sò aumentati drasticamente in lugliu
I. Revisione di u mercatu
In lugliu 2021, i prezzi di l'acciau di a custruzzione naziunale anu aumentatu drasticamente, à u 30 di lugliu, l'indice di l'acciaiu Westbourne hà chjusu à 5570, in più 480 da a fine di u mese scorsu.
Revista di lugliu, ancu se a dumanda tradiziunale fora di stagione, ma u mercatu domesticu di l'acciaiu di a custruzzione contru à a tendenza più altu, a ragione, soprattuttu perchè u latu di a pulitica per mantene allentatu, u mercatu hè previstu di esse bonu. Specificamente, in a prima metà di l'annu, in a liberazione di restrizioni di produzzione è di speculazioni di u mercatu aumentate da l'umore, i prezzi generali di l'acciaiu di custruzzione naziunali sò più alti; a mità, e siderurgie anu spessu spintatu u prezzu di fabbrica, u mercatu intornu à a furmazione di u ligame, l'aumentu di u prezzu per sviluppà ulteriormente; tardi, in alte temperature intornu à a pioggia è in alcune zone sottu à l'influenza di u tempu di u tifone, a custruzzione di u prugettu hè bluccata, a liberazione di a dumanda terminale hè insufficiente, l'aumentu di u prezzu hè ristrettu. In generale, perchè u latu di l'offerta di u restringimentu si prevede di continuà à rinfurzà, u mercatu di i capitali hà una spinta significativa à u prezzu spot, chì in ultima istanza hà purtatu à i prezzi di l'acciaiu di a custruzzione naziunale in lugliu anu superatu e speranze.
I prezzi di l'acciau di custruzzione naziunali in lugliu dopu à una spinta significativa, u mercatu d'Agostu cresce se a tendenza cuntinua? Chì cambiamenti accaderanu à i fundamenti di l'industria? Cù parechje dumande, inseme cù u rapportu di analisi di u mercatu domesticu di l'acciaiu di a custruzzione d'aostu.

Ⅱ, l'analisi di l'offerta
1, analisi di l'inventariu di l'acciaiu di custruzzione domestica di a situazione attuale
À u 30 di lugliu, l'inventariu tutale di e principali varietà d'acciaiu naziunale era di 15.481.400 tonne, in più di 794.000 tonne o 5,4% da a fine di ghjugnu, è di calà 247.500 tonne o 1,6% di u listessu periodu di l'annu scorsu. Frà questi, l'inventarii di filu, filu, laminatu à caldu, laminatu à fretu è piastra media eranu 8.355.700 tunnellate, 1.651.100 tunnellate, 2.996.800 tunnellate, 1.119.800 tunnellate è 1.286.000 tunnellate rispettivamente. In più di una leggera calata di l'azzioni laminate à fretu, l'inventarii di l'altre cinque varietà di acciai domestichi maiò si sò alzati in una certa misura, ma micca di tantu.

Sicondu l'analisi di dati, in lugliu, u fornimentu è a dumanda di u mercatu domesticu di l'acciaiu raddoppianu. Latu di dumanda: affettatu da i fattori fora di stagione, a prestazione di a dumanda terminale hè lenta, intornu à u vulume di e transazzioni hè calatu significativamente paragunatu à ghjugnu, ma a dumanda speculativa di u mercatu hè relativamente bona. Latu di l'offerta: Dopu à a pulitica di suppressione di a produzzione d'acciaiu grezzu in alcune pruvince è cità, u tagliu di l'offerta hè previstu per esse forte. Cunsidendu chì e restrizioni à a pruduzzione seranu sempre più amplificate dopu l'entrata in Agostu, mentre a prestazione di a dumanda hè prevista per migliurà, sottu à quale l'inventariu deve esse digeritu.

2, analisi di situazione di furnimentu d'acciaiu naziunale
Sicondu l'ultimi dati di l'Associazione Siderurgica China, à a mità di lugliu 2021, l'imprese statistiche principali di l'acciau anu pruduttu un tutale di 21.936.900 tunnellate di acciaio grezzu, 19.089.000 tonnellate di ferru purcinu, 212.681.000 tonnellate d'acciaio. A pruduzzione media cutidiana di sta decina d'anni, acciaiu grezzu 2.193.700 tonne, un aumentu di 2,62% ringgit è 2,59% annuale; ferru purcinu 1.908.900 tunnellate, una crescita di 2.63% ringgit è una calata di 0.01% annuale; siderurgia 2.126.800 tonne, una crescita di 8,35% ringgit è 4,29% annuale.

3, analisi di statutu di importazione è esportazione d'acciaiu naziunale
Sicondu i dati di l'Amministrazione Generale di i Custumi mostranu chì di ghjugnu 2021, a China hà esportatu 6,458 milioni di tunnellate d'acciaiu, un aumentu di 1,1870 milioni di tunnellate, o 22,52%; crescita annuale di 74,5%; Da ghjinnaghju à ghjugnu, l'esportazioni totali di a Cina di l'acciau 37.382 milioni di tunnellate, un incremento di 30,2%. L'impurtazioni di ghjugnu di l'acciau 1.252 milioni di tunnillate, in calata di 33,4%; Da ghjinnaghju à ghjugnu, l'impurtazioni totali di a China Da ghjennaghju à ghjugnu, a Cina hà impurtatu un totale di 7.349 milioni di tunnellate di acciaio, in crescita di 0,1% annuale.

4, l'offerta prevista di acciai di custruzzione u prossimu mese
In lugliu, sottu à l'influenza di a pulitica di riduzzione di a produzzione naziunale, parechji posti sò stati emessi per riduce u compitu, una certa pressione di l'offerta regiunale hè cascata significativamente. Tuttavia, cù i prezzi di l'acciaiu bruscamente più alti, i prufitti di l'acciau sò stati riparati, u ritmu di l'offerta rallenta intornu à l'inconsistente. Cunsidendu chì dopu à entra in Aostu, e restrizioni amministrative à a pruduzzione aumenteranu ancu di più, ma e taglie di produzzione basate nantu à u mercatu tenderanu à indebulì, aspettemu chì l'offerta naziunale di materiali da custruzzione in Aostu ùn averà micca una calata precipitosa.

Ⅲ, a situazione di dumanda
1, analisi di tendenza di vendita di l'acciaiu di custruzzione di Shanghai
In lugliu, a dumanda di terminali naziunali hè cascata in ritornu da l'annu precedente. À a mità di u mese, sottu a influenza di u clima à alta temperatura, a liberazione di a dumanda terminale era debule; in a seconda metà di l'annu, a Cina Orientale hà patitu u clima di u tifone, alcuni magazzini sò stati chjusi è e transazzioni di u mercatu sò state ostaculate. In generale, l'effettu fora di stagione hè assai significativu, a rotazione hè cascata significativamente da l'anellu. Tuttavia, dopu l'entrata in Aostu, a parte di a dumanda hè prevista per ripiglià leggermente: da una parte, a parte di u finanzamentu hè relativamente faciule, è a dumanda chì hè in ritardu in u periodu precedente hè prevista per esse liberata; da l'altra parte, u clima à alta temperatura faciule, è si prevede chì a cunsumazione in valle di a valle cresce. Dunque, u mercatu hà certe aspettative per a dumanda in Aostu.

IV. Analisi di i costi
1, analisi di u costu di a materia prima
In lugliu, i prezzi di a materia prima sò calati in parte. Sicondu i dati monitorizati da Xiben New Trunk Line, à u 30 di lugliu, u prezzu di fabbrica di billetta cumuna di carbone in a zona di Tangshan era 5270 yuan / tonna, in crescita di 360 yuan / tonna paragunatu cù u prezzu à a fine di u mese scorsu; u prezzu di i rottami in a zona di Jiangsu era di 3720 yuan / tonna, in più di 80 yuan / tonna paragunatu à a fine di u mese scorsu; u prezzu di a coke secondaria in a zona di Shanxi era di 2440 yuan / tonna, in calata di 120 yuan / tonna paragunatu cù u prezzu à a fine di u mese scorsu; u prezzu di u gustu di ferru 65-66 in a zona di Tangshan era di 1600 yuan / ton. U prezzu di u minerale di ferru à basa secca in a zona di Tangshan era di 1 600 RMB / tonna, in più di RMB50 / tonna paragunatu à a fine di u mese scorsu; L'indice di minerale di ferru Platts 62% era USD195 / tonna, in calata di USD 23,4 / tonna paragunatu à a fine di u mese scorsu.

Stu mese, a calata di u minerale impurtatu hè più evidente, i margini di prufittu di l'acciaieria sò stati riparati.
2, u costu di l'acciaiu di custruzzione u prossimu mese hè previstu
Situazione attuale cumpleta di l'offerta è di a dumanda, aspettemu: u minerale di ferru falerà sempre più tardi; l'offerta di coke hè stretta, u prezzu hè leggermente alzatu; dumanda di scrap steel da restrizioni di pruduzzione, restrizioni di putenza, prezzi o retracement elevatu. Una visione cumpleta, u costu di l'acciaiu di a custruzzione naziunale deve esse leggermente più bassu in Aostu.

V. Infurmazione macro
1, a strada di riduzzione di carbone industriale "14 cinque" centrale è lucale multi-strategia hè chjara
In u cuntestu di u piccu di carbonu, neutru in carbonu, da u ministeru à u lucale accelera a trasfurmazione industriale à bassu carbonu. U giurnalistu hà amparatu chì u "14u Pianu Cinquennale" per u sviluppu verde industriale è u "14u Pianu Quinquennale" per u sviluppu di l'industria di e materie prime seranu liberati prestu, mentre chì i dipartimenti pertinenti sviluppanu piani di implementazione di u carbone per i ferrosi metalli, materiali di custruzzioni, acciai è altre industrie chjave, è chiariscenu a riduzzione industriale di u carbone. U percorsu di implementazione serà chjarificatu, è u sviluppu di novi industrie strategiche è di l'industrie d'alta tecnulugia serà acceleratu, è a proporzione di cunsumu d'energia pulita serà aumentata . E località sò ancu attivamente dispiegate per cultivà è cresce e industrie verdi, acceleranu l'applicazione di tecnulugia di l'infurmazioni di nova generazione in a fabricazione verde, è creanu un numeru di parchi verdi è fabbriche verdi, ecc., Per accelerà u verde è u bassu carbonu -sviluppu di qualità di l'industria.

2, a Cina hà alzatu alcuni prudutti di siderurgia di tariffu d'esportazione, l'abolizione di i sconti di l'impositu à l'esportazione per i prudutti à valore aghjuntu
A Cummissione Tariffa di u Cunsigliu di Statu hà annunziatu chì, per prumove a trasfurmazione è l'aghjurnamentu di l'industria siderurgica è u sviluppu di alta qualità, a Cummissione Tariffa di u Cunsigliu di Statu hà decisu d'incrementà adeguatamente i tariffi di spurtazione di u ferrochrome è di u ferru purgatu d'alta purità da u 1u d'Agostu, 2021, dopu avè regolatu u tassu di l'imposizione à l'esportazione di 40% è 20%, rispettivamente. Inoltre, secondu l'annunziu publicatu in cumunu da u Ministeriu di e Finanze è da l'Amministrazione di u Statu di a Fiscalità, dapoi u 1 d'Agostu 2021, a Cina annulerà dinò u rimborsu di l'impositu à l'esportazione nantu à 23 tipi di prudutti d'acciaiu cum'è e rotaie d'acciaiu. Questu hè u secondu aggiustamentu di e tariffe di l'acciau di a Cina dapoi questu annu, u primu adattamentu di e tariffe di maghju, cunservendu i sconti fiscali à l'esportazione chì coprenu 23 codici fiscali di i principali prudutti à altu valore aghjuntu, sta volta tutti annullati.

3, ghjennaghju-ghjugnu l'imprese industriali naziunali sopra a dimensione di u prufittu aumentanu 66,9% annata
Da ghjinnaghju à ghjugnu, in 41 grandi industrie industriali, 39 industrie anu aumentatu i so prufitti totali annu annantu, 1 industria hà trasformatu una perdita in prufittu, è 1 industria hè stata piatta. I principali prufitti di l'industria sò i seguenti: industria prufessiunale di fusione è trasformazione di metalli non ferrosi aumentati di 2,73 volte, industria di estrazione di petroliu è di gas aumentata di 2,49 volte, industria di trasformazione di metalli ferrosi è trasfurmazioni aumentata di 2,34 volte, materie prime chimiche è l'industria manifatturiera di i prudutti chimichi hè aumentata di 1,77 volte, l'industria mineraria è lavatrice di u carbone hè aumentata di 1,14 volte, l'industria manifatturiera di l'automobile hà aumentatu di 45,2%, l'industria di l'informatica, di e cumunicazioni è di l'altre apparecchiature elettroniche hè cresciuta di 45,2%, l'industria di fabricazione di macchinari è apparecchiature elettriche hè cresciuta di 36,1 %, l'industria di fabricazione di attrezzature generali cresce da 34,5%, l'industria di fabbricazione di apparecchiature speciali cresce da 31,0%, l'industria di i prudutti minerali non metallici cresce da 26,7%, l'elettricità, a produzione di calore è l'industria di l'alimentazione crescenu di 9,5%.

Ⅵ, u mercatu internaziunale
In ghjugnu 2021, a produzzione glubale d'acciaiu grezzu di i 64 paesi inclusi in e statistiche di l'Associazione Mundiale di l'acciaiu era di 167,9 milioni di tunnellate, un aumentu di 11,6%.
Specificamente, a produzzione di acciaiu grezzu di a China era di 93,9 milioni di tunnellate, in crescita di 1,5% annuale; A pruduzzione di acciaiu crudu di l'India era di 9,4 milioni di tonne, in crescita di u 21,4% annuale; A pruduzzione di acciaiu grezzu di u Giappone era di 8,1 milioni di tunnellate, in crescita di 44,4% annantu à l'annu; a pruduzzione di acciaiu grezzu di i Stati Uniti era di 7,1 milioni di tunnellate, in crescita di 44,4% annuale; A pruduzzione russa di acciaiu grezzu stimata era di 6,4 milioni di tunnellate, in crescita di 11,4% annantu à l'annu; A pruduzzione di acciaiu grezzu di a Corea di u Sud era di 6 milioni di tunnellate, un aumentu di 17,35%; A Germania pruduce l'acciaiu grezzu di 3,4 milioni di tunnellate, un aumentu di 38,2%; Turchia pruduzzione di acciaiu grezzu di 3,4 milioni di tunnellate, un aumentu di 17,9%; A pruduzzione di acciaiu grezzu di u Brasile di 3,1 milioni di tunnellate, un aumentu di 45,2%; L'acciaiu grezzu Iran hà stimatu a produzzione di 2,5 milioni di tunnellate, un aumentu di 1,9%.

VII. Vista cumpleta
In lugliu, stimolatu da a manutenzione à livellu naziunale, e nutizie di e restrizioni di pruduzzione, i prezzi di l'acciaiu di a custruzzione naziunale anu inauguratu una tendenza di rimbalzu. Durante u periodu, macro-bona nutizie spessu, l'implementazione completa di u downgrade; u sentimentu speculativu di novu, u mercatu di futures hà aumentatu assai; in a reduczione di a produzzione hè prevista, e siderurgie tiranu spessu u prezzu di fabbrica. I prezzi di l'acciaiu sò aumentati in bassa stagione, più di ciò previstu, soprattuttu per via di a pulitica di riduzzione di a pruduzzione d'acciaiu grezzu in parechji lochi unu dopu l'altru, alcune imprese siderurgiche anu cuminciatu à riduce a pruduzzione, a pressione di furnimentu per calmà dopu à u mercatu di capitali per spinghje a onda. Tuttavia, inseme cù i prezzi continuanu à cresce, e prestazioni rigide di a dumanda in generale sò debule, in alta temperatura è in tempu piovosu, a custruzzione di prughjetti di ingegneria hè ostaculata, u vulume terminale di transazzioni hè calatu significativamente paragunatu à u mese scorsu. L'offerta è a dumanda tendenu à indebulisce in i dui sensi, è u nostru ghjudiziu u mese scorsu hè in fondu uguale, ma a cuntrazione di l'offerta hè stata infinitamente ingrandata da u mercatu di capitali, intensificendu a tensione in u mercatu spot. In generale, per tuttu u lugliu, a crescita era prevista, è u rolu di u capitale finanziariu era chjaramente dimustratu. Dopu à entra in Aostu, u schema di cuntrazzione bidirezionale di l'offerta è di a dumanda cambierà: da u latu di l'offerta, per via di u compitu severu di cumpressione di a produzzione, alcune zone continueranu à allargà a scala di e restrizioni di produzzione, a produzzione hè difficiule à rimbalzà; da u latu di a dumanda, cù u sollievu di u clima estremu, a dumanda ritardata si prevede di ripiglià. Dunque, predichemu chì in Aostu a custruzzione domestica di l'offerta è di a struttura di a dumanda serà ottimizata, i prezzi di l'acciaiu è l'inerzia di u spaziu ascendente. Tuttavia, cù l'aumentu di e restrizioni di produzzione, u recente minerale di ferru, rottami è altri prezzi di e materie prime sò calati in una certa misura, e siderurgie costanu u centru di gravità per spostassi, l'espansione di i profitti dopu u putere di restrizioni di produzione o indebulitu (l'acciaiu di u fornu elettricu ùn hè micca in e restrizioni amministrative di produzzione). Inoltre, alcuni prudutti d'acciaiu per l'adattazione di a politica di rimborsu di l'impositu riduceranu u numeru di esportazioni d'acciaiu in Cina, l'aumentu di regulazione immubiliare, influenzerà u ritmu di liberazione di a dumanda downstream.
Hè previstu chì u prezzu di e armature di alta qualità in Shanghai in Aostu serà in a gamma di 5.500-5.800 yuan / ton.


Tempu di posta: Aug-01-2021