5db2cd7deb1259906117448268669f7

Evaporatore di u Rising-Vapor Rising-Film

In Dicembre 2019 , a squadra di R & D di Zhejiang Fanxiang Mechanical Equipment Co., Ltd continua à innuvà, cù u scopu di migliorà continuamente e prestazioni di u pruduttu è di furnisce à i clienti apparecchiature più efficienti è avanzate. Avemu sviluppatu un novu tippu di Evaporatore basatu annantu à u Vapore di Rifiutu Falling-Film Evaporator - Waste Vapor Rising-Film Evaporator. Per e piante cù una grande quantità di acqua di raffreddamentu in circulazione (vicinu à u mare, u lavu è u fiume), ricumandemu Evaporatore di a serie GNSJ cù torre di raffreddamentu in alta posizione. Per e piante senza grande quantità di acqua di raffreddamentu in circulazione, cunsigliamo Evaporatore serie LNSJ cun condensatore. U condensatore ottiene un scambiu di riscaldamentu indirettu trà l'acqua di raffreddamentu è u secondu vapore generatu da l'evaporatore, chì mantene micca solu l'acqua di circolazione di raffreddamentu pulita senza alcun odore, ma riduce ancu u consumu d'acqua di raffreddamentu. Cusì stu tipu di evaporatore hè specialmente per a pianta chì ùn hè micca capace di furnisce una grande quantità d'acqua di raffreddamentu.

GNSJ Series

GNSJ Series Evaporatore di Vapor Rising-Film Evaporator

LNSJ Series

Seria LNSJ Evaporatore di Pellicola à Vapore di Rifiutu

I vantaghji di u Vapor di Rifiutu Rising-Film Evaporator:

  • Prufittate à pienu di a superficia di riscaldamentu di u tubu di scambiu di calore, una migliore efficienza di evaporazione.
  • U materiale hè sempre pienu di tubu di scambiu di calore, è u so muru internu ùn hè micca faciule da coke durante u prucessu di riscaldamentu, senza bisognu di pulizia frequente.
  • Tuttu u prucessu di produzzione di u sistema hè cumpletatu sottu à u statu di u vacuum, cusì a temperatura di evaporazione hè bassa è a velocità di evaporazione hè rapida.
  • Riciclà l'acqua proteica, migliurà u rendiment di farina di pesce, aumentendu i benefici ecunomichi è riducendu l'inquinamentu ambientale.
  • U vapore di rifiutu produttu da u Cucinu è l'asciugatore hè adupratu cum'è fonte di riscaldamentu per riscaldà è cuncentrà l'acqua proteica sottu à u statu di u vacuum. Dopu chì u vapore di rifiutu passa per u scambiu di calore di concentrazione, a maiò parte di u vapore di rifiutu hè convertitu in acqua di condensatu di vapore di rifiutu, chì riduce assai u travagliu di raffreddamentu di u vapore di rifiuti in a linea di produzione.

Modellu Normale : GNSJ-2500L 、 3500L 、 5000L 、 6000L 、 7500L 、 10000L 、 15000L 、 20000L

newsimg

Tempu di posta: Aug-13-2021